Na bijna tien jaar heeft B&S Media Internetmarketing een nieuw logo! Door de groei en verdere professionalisering van de organisatie, is het bedrijf de afgelopen tijd bezig geweest met een nieuwe huisstijl die weer volledig aansluit bij de huidige identiteit. Het nieuwe logo is daar een belangrijk onderdeel van.
Het logo
Het logo van B&S Media is een restyle geweest van het verouderde logo, waarmee de organisatie sinds 2007 naar buiten trad. Het nieuwe logo is op subtiele wijze aangepast, zonder de herkenbaarheid teveel aan te tasten. Zo is de vertrouwde kleur blauw en het kenmerkende beeldmerk gebleven. Dit beeldmerk, waarin de B en S zit verwerkt, staat voor de eigenaren Robbie Bremer en Sander Schilder. “Het nieuwe logo met de bijbehorende pay-off is meer van deze tijd en sluit beter aan bij de kernwaarden van de organisatie: betrouwbaar, persoonlijk en servicegericht.“ Aldus Robbie Bremer.
Pay-off
Met de nieuwe pay-off: Méér dan online succes, wordt zowel de kwaliteit als de service van het bedrijf benadrukt. Sander Schilder zegt: “Wij hechten veel waarde aan een hoge klanttevredenheid en bieden daarom service die verder gaat dan de klant verwacht. Het nieuwe logo met de bijbehorende pay-off dragen nu bij aan deze boodschap!”
Implementatie nieuwe huisstijl
Het logo wordt vanaf vandaag gebruikt op de website, social media kanalen, visitekaartjes en facturen. Verder zal het logo op andere (communicatie) uitingen stap voor stap worden ingevoerd, waaronder het nieuwe bedrijfspand, de bedrijfsauto’s en sponsormateriaal. Daarnaast wordt er hard gewerkt aan een nieuwe website, welke deze zomer nog gelanceerd wordt!
Meer weten over B&S Media of onze dienstverlening? Bel dan naar 038 – 337 66 78 voor een afspraak of kijk op www.bsmedia.nl.