Website support
Even een foto wijzigen of de openingstijden veranderen? Speciaal voor dit soort (kleine) website aanpassingen heeft B&S Media een afdeling website support ingericht. Zo houd jij tijd over voor wat écht belangrijk is. Lees hieronder welke aanpassingen onder websupport vallen.
Afdeling support mailenWij staan voor je klaar
Wij begrijpen het volkomen. ‘Even snel iets aanpassen’ eindigt nog wel eens in een ochtend werk. En waarom zou je uitgebreide kenniscentra moeten uitpluizen om een nieuw product toe te voegen aan jouw webshop, wanneer onze webdesign afdeling dat voor je kan piepen voordat je ‘content management systeem‘ hebt kunnen zeggen.
We maken onderscheid tussen optimalisaties die onder websupport vallen en werkzaamheden die worden uitgevoerd op basis van nacalculatie. Zo ontvang je voor incidentele vragen over het CMS geen factuur. Voor intensievere support – zoals een uitleg op kantoor of via de telefoon – worden wel kosten in rekening gebracht.
Wat valt er onder website support?
Website support
Kleine werkzaamheden (60 min. of minder)
Bijvoorbeeld:
- Plaatsen van een vacature
- Wijzigen van de openingstijden
- Aanpassen van de medewerkers
- Vervangen van foto’s
- Toevoegen of wijzigen van producten
- Wijzigen van het menu
- Wijzigen van tarieven
- Toevoegen van plugins of modules
- Aanpassingen die binnen 60 min. uitgevoerd kunnen worden
Binnen 24 uur ontvang je van ons reactie op je verzoek. De werkzaamheden worden vervolgens in overleg ingepland.
Website support
Webhosting
Bij webhosting zit standaard:
- Aanmaken van een eerste e-mailadres
- Aanmaken van een nieuw e-mailadres
- Wijzigen van een e-mailadres
- Updates van het CMS
- Updates van plugins en modules
- Toevoegen van een SSL-certificaat
- Registeren van een domeinnaam
- Dagelijkse back-ups
Dit valt niet onder website support
…maar hier kunnen we je uiteraard wel bij helpen!
Complexe werkzaamheden
Tijdrovende aanpassingen (meer dan 60 min.)
Bijvoorbeeld:
- Meerdere wijzigingen
- Optimalisaties bestelproces
- Redesign
- Website-optimalisatie
- Conversie-optimalisatie
- Toevoegen van CMS-functionaliteiten
- Importeren en exporteren van producten
- Aanmaken van productfeeds
- Aanpassingen die niet binnen 60 min. uitgevoerd kunnen worden
Je ontvangt vooraf een prijsindicatie en een indicatie van de levertijd. Zodra ons voorstel is geaccepteerd en geaccordeerd, worden de werkzaamheden ingepland en uitgevoerd.
Complexe werkzaamheden
Tarieven buiten websupport
Wanneer een verzoek complex is en niet onder websupport valt, vragen wij vooraf altijd om jouw akkoord. Ook geven we je vooraf een prijsindicatie en een verwachte oplevertijd. Na akkoord plannen we de opdracht in en voeren we deze uit.